Posts

BTS (방탄소년단) LOVE YOURSELF 承 Her Serendipity Comeback Trailer [MV LYRICS]

Image
BTS (방탄소년단) LOVE YOURSELF 承 Her Serendipity Comeback Trailer [MV LYRICS] HANGUL / ROMANIZATION / ENGLISH 이 모든 건 우연이 아냐 i modeun geon uyeon-i anya All this is no coincidence 그냥 그냥 나의 느낌으로 geunyang geunyang naui neukkim-euro Just- just- I could feel that 온 세상이 어제완 달라 on sesang-i eojewan dalla The whole world is different than yesterday 그냥 그냥 너의 기쁨으로 geunyang geunyang neoui gippeum-euro Just- just- with your joy 네가 날 불렀을 때 nega nal bulleoss-eul ttae When you call me 나는 너의 꽃으로 naneun neoui kkochieuro I become your flower 기다렸던 것처럼 gidalyeossdeon geoscheoleom As if we were waiting 우리 시리도록 펴 uli silidolog pyeo We bloom until we ache 어쩌면 우주의 섭리 eojjeomyeon ujuui seobli Maybe it's providence of the universe 그냥 그랬던 거야 geunyang geulaessdeon geoya It just had to be that U know I know U know I know 너는 나 , 나는 너 neoneun na, naneun neo You are me, I am you 설레는 만큼 ...

Long Time No See,,~~~

Assalammualaikum~Annyeonghaseyo Guys..Rindu giler aku kat korang..Maybe ada yang dah lupakan aku..Nak nangis..8 months without laptop..FEEL wanna die. Serius aku cakap banyak benda aku nak share dengan korang. Sebenarnye ni entri akhir aku. Sorry. Ingat lepas SPM nak share tutorial dengan korang. Tapi laptop ni akak aku yang akan guna. Dia nak sambung belajar. I cant do anything. Tapi aku harap korang still ingat aku. InsyaAllah in future. (kalau aku ingat aku ada blog).Aku akan update.Korang kalau nak contact , tengok entri lama. O.k. Dekat FB aku lebih aktif sikit. Friend kat situ sporting. Bye. See you in future. InsyaAllah. ^_^

SEMI-HAITUS

I'm on SEMI HIATUS. Contact Me at : Twitter: hyera98 Second FB: HyeRa Instagram: @hyera210998 #TakDeLapTopNakOnline singout: HyeRa

Last day school 2014

Assalammualikum~Annyeonghaseyo. First aku nak minta maaf sangat-sangat sebab lama tak update. Lappy aku rosak..Tu sebab aku tak boleh update. Adik aku yang buat rosak dan sebabkan adik aku juga aku tak boleh buat kerja kursus akaun. Aku sekarang tengah buntu.  Aku update ni pun pakai telepon. Terseksa beb. Udah le kecik. Ok tu untuk permulaan. Sorry aku mulakan dengan bebelan..  First time dalam banyak-banyak tahun aku sekolah tahun ni aku pergi akhir minggu sekolah. Biasa akhir sekolah  tahun-tahun sebelum aku tak pernah pergi.  Aku ada ambik beberapa gambar sebelum balik ke rumah tapi tak leh nak upload sebab telepon ni tak detect.  Mianhe... --------------Roommate S2----------  JackJi shipper....                                                                       ...

HyeYey.. New Look.

Image
Assalammualaikum~ Annyeonghaseyo            Salam awal muharam semua. New look guys. Simple.. Aku malas nak buat over-over sangat ni. Simple is just complicated..?

BlogSkins : Peach Time Slip

Image
Assalammualaikum~Annyeonghaseyo Aku ada update blogskins. Aku update blogskins yang lame aku tu je. Peach time slip Tema?..  Vintage,simple gitu. Pendapat korang cam ne? Ok. Inspiration..Takde kot. Aku main campak-campak je ni. Skins ni patut siap lebih awal, but , my mom asked me to help her. Dia mintak aku tolong buat lepat. Mula-mula tengok macam mak aku buat lepat pisang..Rupanya tidak..Ia adalah lepat labu.. Mak aku cakap aku tak reti beza warna labu dengan warna pisang.. Hmmm..Anyway esok aku nak gi Kelantan..Uit2..Tapi sehari je..2 pupu ke 3 pupu ayah aku kahwin. Family ayah aku ramai sangat sampai aku tak kenal. Tup-tup panggil aku Cik lang.( Aku anak ketiga dari adik-beradik aku).. Ayah aku orang jawa. Satu Kampung Keramat tu semua family dia..Ouh mak kau..Kalau balik kampung ayah aku  time raya, sehari tak abis jalan lagi tau. Tunggu esok baru boleh sambung. Banyak pulak aku celoteh. Entah apa-apa. That all. #Aku still x dapat handset. Nak amb...

Hello there..?_?

Image
Assalammualaikum~Annyeonghaseyo *happynye D.O..Dengki pulak rasanye Nak nangis rasa bila nak taip ni.Dah 2 bulan tak tak tekan keyboard..Rindu dengan korang semua and blog aku. Alhamdullilah. Akhirnya tukar jugak skins. Penat tu memang penat, tapi berbaloi. Seriusly aku tak sangka pulak benda ni boleh terjadi. Internet rumah aku tak de.. Sebelum raya lagi dah memang tak de. Ingat lepas raya boleh update. Pastu asrama aku denda satu asrama tak bagi balik sebulan atas sebab-sebab tertentu. Akhirnya.. Dapat jugak update.    Selama 2 bulan tak online..Ya Allah, macam-macam benda yang aku tak tahu. Pasal EXO L, Wu Yi Fan, EXO konsert..Banyak sangat.. Baru aku tahu yang EXO ada buat konsert dekat Singapore..Pasal tu agak terkilan.. Apa taknya..Malaysia ni yang duduk kat sebelah tak nak singgah..Huh..  Waaaa. <menangis> ..Fanfics tak update lagi...Ahad ni nak kena pergi asrama dah... :'C . . . . . . . . Sebenarya aku dah tak ingat nak cite ape.....