Blogskins review


Assalammualaikum~Annyeonghaseyo

Ok harini aku nak cakap cikit pasal blogskins aku. Entah kenapa la aku nak talk pasal blogskins aku ni . Sebelum aku ada blogskins akaun yang ni  Kim_Hye_Ra aku dah ada yang lain, tapi sebab akak aku punya hal lah yang dia pergi delete aku punya akaun blogskins sebelum ni.Biarlah akaun tu pergi kalau di kenang macam datang balik. Ok maih aku pekenalkan blogskins aku and mostly korang tahu yang aku ni banyak pakai bascode orang. Aku guna basecode orang kredit ok.
  
Ni blogskins first time masa BtoB debut.  Dah lama dah ni.


Skin thumbnail

Skins ni aku main tibai je. Campak garam, gula, aji, maggie cukup rasa. Last-last takde rasa.
Tema warna dia tiga serangkai dengan membawa maksud putih,hitam, kelabu.
Title dia insane.

Skins kedua.Twinkle


Skin thumbnail

Skins ni asal-asal skins dari  Greyscale Plain tapi setelah di masukkan bahan-bahan takdi jadilah macam tu.
Tema warna girlish. Pink White.
Title twinkle-tts. Lagu dia tu sebenarnya rosak  cikit and aku malas nak tukar. Sorry.

Skins Ke-Tiga : Another blossom flower.
Skin thumbnail

Skins ni sebenarnya dah lama dah cuma tak dapat sambutan so aku malas nak care. Tema purple,white.
Title Another blossom flower.

Next : Believe

Skin thumbnail

Skins ni sampai sekarang aku masih konpuse sama ada ye jadi ke dok. Kalau jadi gune kalau tak biarkan.
Tema Kelabu , hitam
Title Believe

Next : Black Pearl
Skin thumbnail

Skins ni basecode dia kak wanaseoby. Habis aku tukar .Skins ni sesuai untuk satu post shj.
Tema tiga serankai.
Title BLACK PEARL
Next : The star.

Skin thumbnail
Skins ni skins  lama aku je kot. Alah skins yang ade banyak muke mamat cine tu.Skins ni simple giler and ia comel dengan satu post shj.
Tema : Biru hitam putih
Title: The Star


Last : Stop The time.
Skin thumbnail

Skins ni macam korang tak penah tengok.Sebenarnye nak bubuh tajuk dia Miracle In December. Tapi terlintas di fikiran pasal maksud lagu dia. Shiganeul Momchow. Stop the time. So macam tu la skins ni dapat nama. Yehet!.
Tema Hijau putih hitam.
Title:Stop the time.

Tu je skins yang aku ade. Yang penting sape-sape nak gune kene tukar blog id.

Comments

  1. Jom join XOXO Giveaway! Ada banyak hadiah EXO utk dimenangi! ulzzangirlstories.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Mins

Popular posts from this blog

Mizumi Fine Fragrance Body Mist Perfume Peach Review

BlogSkins : Peach Time Slip

Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah