I'm back!!!

Assalamualaikum~Annyeonghaseyo~Koniciwa



Lame aku tak update blog. Rindu pulak nak menaip.
Aku pun dah lame tak mengedit blog. Ni new face untuk blog aku .Dia punya title pon dah lain Rainbow Inspirit.Ok tak?
Aku lame tak update blog sebab duduk asrama.
Cakap pasal asrama,ade satu kejadian yang menakutkan dkt asrama aku.


Mase tu hari sabtu kiteorg takde prep.Lepastu kemas lah bilik..Ubah katil .susun loker.mcm2 lah.
Malam tu aku dengar katil bergerak mcm mase kiteorg susun,lepas tu ade orang jalan atas pelastik,bunyi benda patah,bunyi org nangis.Tambah pulak sorang adik dalam bilik aku ni boleh nampak benda halus~.Dia asyik panggil nama aku , aku ni dah lah lemah semangat, dia pulak panggil aku, pastu aku kene tindih,sakit badan aku, dah lah esk tu nak periksa ,lepas periksa je aku tidur. Kwn aku siap panggil aku sleeping ugly lagi.Aku ada lah dengar cite yg asrama aku makin bahaya.Org kate setip tahun lompat benda tu mesti buat hal.Dengar je dah takut.Aku arap tak jadi pe2 dh lps ni.

Comments

Popular posts from this blog

Mizumi Fine Fragrance Body Mist Perfume Peach Review

BlogSkins : Peach Time Slip

Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah