EXO-M KLiK cover this month

Assalammualaikum~Annyeonghaseyo~Bonjur




Lama aku tak update . Aku rasa nak nagis je bila my Lulu come to Malaysia . Aku tak dan nak uptade masa  Asian showcase hari tu sebab ada masalah internet.Mesti ada diantara korang yang pergikan. Bestnya dapat tengok diorang ~_~.By the way korang beli tak KLiK bulan ni?.Aku tak beli lagi sebab tak keluar.Aku nak beli sangat sebab ada exo-m.Epop  bulan ni kelender di besar sangat aku malu gila bawak kotak tu ke hulu ke hilir. Tapi bulan satu ni mesti best sebab ada temubual Asian showcast. Korang mesti beli KLiK eh.


Happy birthday Leader DuBu




Happy birthday to our SHINee leader *_*


bye-bye

Comments

Popular posts from this blog

Mizumi Fine Fragrance Body Mist Perfume Peach Review

BlogSkins : Peach Time Slip

Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah