End Year Giveaway by HanaNabyllah dan kawan-kawan

Assalamualikum~Annyeonghaseyo

Luhan : I'm tall


Pagi tadi aku bangun aku bukak blog aku pastu aku tengok cbox aku :


Album..What...Tanpa berfikir panjang aku klik nama kak wana tu ..Aku baca entri dia..Hois gila hadiah dia..Aku pun baca syarat dia..-Oh cam tu jea-..bak kata org "rezeki depan mata jangan tolak"..Ok jangan tolak..Aku kena join..
So ~


Hadiah pertama yang paling best : ~Album

Hadiah yang kedua : ~Couple Watch ( aku xde boyfriend...aku cuma suka kumpul jam)

dan Terakhir : ~Beg

and I'M Kpopper.. sudah terang lagi di suluh.(jangan suluh silau  >_<)

So..Korang pun kena join jugak ...and thanks to kak wanaseoby...sebab bagi tau..*_*


Comments

  1. http://sayorikippywoonielife.blogspot.com/2013/12/blog-post.html

    same g.a!!~~

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikumm . Came from the same GA . :)

    http://anakcikkpin.blogspot.com/2013/11/end-year-giveaway-by-hananabyllah-dan.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Mins

Popular posts from this blog

Mizumi Fine Fragrance Body Mist Perfume Peach Review

BlogSkins : Peach Time Slip

Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah